Saturday 23 August 2014

JuST 3 eNTRy 4 THis YeaR

Oh Noo!!..just 3 entry, u know just 3 entry from me as a blogger this year...huh!! kata nak jadik blogger tegar...hahaha...hambek ko minah, sibuk mengalahkan menteri..

Aku xde nak citer sgt pon pasal aku ni, bknnya korang nak ambik tau pon pasal aku kan! kan!..haha..bukan aku xmo menulis dlm ni, tp aku susah sikit guna pc org ni..laptop aku dah jadi hak milik si pencuri,.so agak payah la utk aku hapdet hari2 blog aku ni...miahaha..

Sabar je lah anis, dah takat itu rezeki ko nak bersama ngn laptop tu..semua yg kita miliki hari ini hanya pinjaman dari Allah utk kita sbg hamba-NYA..

One more thing, pekerjaan, harta benda, suami/isteri, kereta, rumah, anak2 itu semua Allah hanya bagi pinjam kat kita utk kita buat baik/kumpul pahala dengan apa yang Allah bagi kat kita tu..Contohnya kita buat baik pada ibu bapa suami isteri anak (ini harta kita yg sebenarnya) itu semua akn dihitung di akhirat kelak, pekerjaan yg kita ada sekarang ni hanya medan utk kita mneruskan khidupan as a human n Allah melihat bagaimana kita menguruskan harta/hasil daripada pekerjaan kita itu..

Kembalilah kpd ALLAH SWT, bersangka baik kpd Allah, baiki hubungan kita dengan Allah, selalu check hati kita, baiki hubungan kita dengan manusia yg lain..



~ Dari ALLAH kami datang, kepada ALLAH kami kembali ~
~ Terimalah segala amal kami, taubat kami, singkirkan dosa kami Ya ALLAH ~
~ I LOVE ALLAH SWT ~

No comments:

Post a Comment