Friday 30 January 2015

TeMPaHaN HaNTaRaN (WaRNa PuRPLe)

Assalamualaikum..selamat tengah hari semua..harini ada sedikit masa utk update pasal hantaran kahwin..

Kali ni customer dari Melaka (tapi dia kerja kat putrajaya)..Alhamdulillah ALLAH permudahkan urusan kami..prinsip aku senang, customer xbyk songeh..aku lagi la xbyk songeh...hahaha..tapi plggan ni ibarat Raja..tapi kalo cust aku jenis nk yg grand2 tapi bajet ciput sorylah dik yer,,xdapet nk memenuhi hajat diva korang tuu..hihi (sedikit kejam ayt aku nih)..

Xmo bebel pepanjang..meh kita tgk gmbr..





Jam Tangan



Tuala



Qur'an



Kasut



Bakul Untuk Letak Buah



Kemeja



Tali Pinggang & Wallet


Cu teka brp harga semua skali ni??

Yang ni 100% barang gubahan cust punya, just upah gubah sahaja..

Taraaa!!!..RM 90 ONLY




Sebelum ni aku ada share harga upah..meh aku copy paste lagi sekali

A) Kalo 100 % barang2 gubahan sendiri punyer (termasuk barang hantaran)..hanya upah aku je RM10-RM15 satu dulang ( par )..

B) Kalo 50 % barang2 gubahan sendiri punyer (termasuk barang hantaran) & 50 % lagi barang2 gubahan aku punyer + upah aku RM25-RM35 satu dulang ( par )..

C) Kalo 100 % barang2 gubahan aku punyer (tidak termasuk barang hantaran ye) + upah aku RM40-RM50satu dulang ( par )..



P/S  : Utk kategori harga B&C, upah brgntung pd harga brg mengikut hrga semasa.
       : Mulai Feb 2015, segala tempahan hanya akn diterima di negeri Kelantan sahaja      
         kecuali Gua Musang.
       : Utk keterangan lanjut sila hubungi 014-5391792 (call/sms/whatsapp)


So, kpd sesape yg nk bertanya, jgn malu jgn segan..free consult..xnak upah sy, just nk tya saje2 pn blh..


~ salam bahagia ~

















3 comments:

  1. Assalamualaikum sis. Saya nk bertanya berkenaan uphan buat hantaran. sy ingin tahu sis cover Kuala Lumpur tak.?

    ReplyDelete
  2. salam sis. sye ade akak angkat ni nk tolong gubahkan hantaran sye nnt. di kata tak kisah byr berapa..seikhlas hati sbb dia pon bkn bisnes gubah hantaran official, just tolong sedara mara n kwn2 tedekat kalau nk gubah hantaran. n utk hantaran sye dia kata gune je dulang and aksesori dia..akak rasa sye patut byr dia berapa utk satu dulang ye ? oh yee,,sirih junjung pulak harga ikut mcm satu dulang hantaran brg biasa ke ? harap akak dpt reply😁 (Zana, Johor)

    ReplyDelete
  3. Salam..masih ambik tempahan gubahan hntran ke..kalau masih ade..boleh whatapp sy tak..01126701902..nama sy eva natasya...time kaseh

    ReplyDelete