Monday 6 May 2013

BaCK To NoRMaL

Perang PRU 13 dah usai bg aku..tp media massa masih hangat memperkatakan isu ini..aku dah tunaikan tanggungjawab aku untuk memilih pemimpin..hehe..

Akan datang musim kenduri kahwin pulak..berderet2 surat diterima, byk bebenor undangan utk dihadiri..tp aku mesti teruskan dengan aktiviti aku spt biasa..jd babysitter ank sdare aku..smpai ujung bulan nie je..awal bln 6 nanti ank sdare aku dh nk masuk taska, so lepas tu aku bajet nk balik kg ade mission yg perlu diberesin..

bulan 6 ni saya dah masuk taska


Aktiviti harian diteruskan seperti biasa..aku harap aku tetap dalam iman,sentiasa menjadi org yg bersyukur,bersangka baik dengan org..dan ditetapkan azam untuk menjadi seorang muslimah sejati..harap semuanya akan berjalan lancar...

No comments:

Post a Comment