Sunday 30 December 2012

Anak Saudara Baru..hehe

Aisyah Mardhiyah Bt Muhamad..haa ni name anak sedara aku yg ke-3 dan yg sulung bg kakak kembarku Azila n Apiza (single lg)...ank saudara aku yg pertama namanya Amirah Zulaikha n yg ke-2 namanya Arif..aku paling rapat dgn ank buah aku si kakak Aisyah nie..al maklumlah duduk smnnjung..Amirah n Arif time 2 duk sarawak,,so jarang la dpt jumpe n otomatik xrapat sgt...pape pon aku masih sygkn diorang..Aisyah skrg nie dh berumur 1 tahun 5 bulan..makin aktif orgnya tambah2 lg baru dpt adik pd 26.11.2012 aritu..hehe,..


Aisyah nie wlpun umurnya baru stahun lebih tp lagaknye cm budak umur 2,3 tahun..sgt sygkn adiknya..waktu adiknya nk lahir, si Aisyah nie xmerengek kt ibunya mintak dukung (paham kot ibunya yg sedang sarat)..so, bile si adik dh delivered punyela happy..asyik duk sebut baby2 je..bgun tdoo stiap pg 1st word at morning je 'baby'..laju je cari adiknya kt bilik si ibu n otomatik kiss adiknye dulu,,baru la blh nk mandikannya n minum susu o sarapan..kalo x, x teraturla rutin harian si Aisyah nie..emm skrng ni dh pndai sebut adik = dik..kalo tya nama laju je jawab 'affah' (Awfiyah Muafah Bt Muhamad)..syg adik x?..anggukkan kepala..cakap ngn adik Kakak..:laju je bahasa bayi keluar dari mulut Aisyah nie...hehe..



                                                      Aisyah Mardhiyah Bt Muhamad



sorry gmbr adik Aisyah xleh nk upload..len kali ye saye upload...hehe..mata dah ngantuk..nanti kalo ade cite lg sy share (cite byk tp masa nk brcrita xbrp nk byak..hihihi)...









No comments:

Post a Comment