Friday 19 July 2013

So LaMa ...

Assalamualaikum..hah dah lame dh aku xapdet blog aku nih..bukan malas tau tp xde topik menarik utk di post, sbg blogger baru aku xpndai lg nk 'menggediks' kat blog nie..hahaha..

Kenapa lama xapdet ?

Nak tau sbbnya..aku kebizian sikit sblum Ramadhan n awal Ramadhan kali ni, sbb ape? sbb aku habiskan masa seharian aku dgn mengemas rumah..takkan la kemas rumah sampai takde masa nk apdet blog?..betol, kalo korang tgk rumah aku ni..ya ampun macam tongkang pecah,rumah lame xservis..aku buang habis brg2 lame yg dah xberguna bg aku (lupa diri kan..huhu)..dah habis buang sume sume tu aku buat projek gempak (gempak la sangat)..jeng jeng jeng..aku cat rumah aku sendirian berhad..nanti ada masa, aku nk tnjuk gmbar sblum n slpas rumah aku di cat...ngeee..

Tak siap lagi ?

Belomm lagi la korang..skrg ni time aku nk pastikan yg mane sisa sisa kekurangan dlm rumah aku ni (hasil drpd kerja mengecat) dibersihkan sebelum minggu depan nie..kenapa minggu depan?..hehe,,family akak aku nk balik..bestnyaa..anak saudara aku si Aisyah n Muafah nk balik..kali ni Aisyah akn dtggalkan bersama aku n family di kg sampai after raya nie..tau tau je lah bile Aisyah duk kg ni memang xblh dah nk kemas2 rumah bagai nk rak..so aku kena pastikan kerja2 pembaik pulih ini siap sebelum jumaat minggu depan..

Hehehe..ok lah korang ye,,len kali aku celoteh lg..dah nk dekat waktu berbuka puasa nie..Selamat Berbuka kpd semua readers blog ni..hope Ramdhan kali ni lebih baik drpd Ramadhan yg lepas..amin YA RABB..

No comments:

Post a Comment