Wednesday 9 January 2013

TeRKiLaN

Dalam kite bersahabat,berteman,berkawan dan sewaktu dengannya pernah tak korang terasa hati,terkilan,tersentap dsbg..Aku disini sekadar untuk meluahkan perasaan terkilan n sedih bile diri kita diingati waktu mereka berada dlm kesusahan atau ingin meminta pertolongan drpd kite..Aku xnak aibkan sesape tp aku pernah rasa mcm nie..berdosakah aku?..

Waktu kite memerlukan sesuatu xkire la kite perlukan kata2 nasihat ke wang ke perhatian ke atau sekadar bertanya khabar,,ade ke org tu saat kite memerlukan semua nie..Tapi bile dia nak sesuatu pandai pulak cari kite..memang aku sentap la..aku bukan nk mintak dia bagi emas ke perak kat aku nie..cuma kalo duk jauh n jarang jumpa tu pandai2 la tya khabar at least sebulan sekali ke sms aku nie..tya la buat ape skrg..chat ke..tp itu semua hanya mimpi aku je la..org tu xprnah nk sms etc bagai kat aku nie melainkan org tu memerlukan sesuatu dari aku..Pernah jugak aku terpikir xmo layan org tu tp aku ni masih ade sdikit rs sabar n kesian dgn karenah org tu tmbah2 lagi org tu saudara o kawan2 rapat aku..aku layan je..rs mcm bodoh pun ade jugak..


Ape2 pun aku mesti bersikap positif dlm menangani hal ini..Ya Allah jauhkanlah aku drpd berperasaan begini terhadap saudara seagama denganku..amin..

No comments:

Post a Comment